maandag 26 augustus 2013

tips om sneller in slaap te vallen :)

heyy lezers.
deze keer tips om sneller in slaap te vallen.
zelf heb ik niet veel slaap nodig, laat naar bed en vroeg op geen probleem.
ik ben moe in tegendeel zelfs ik heb super veel energie.
maar toch moet ik van me ouders gaan slapen en ik heb een paar tips hoe je sneller in slaap valt:)
lees snel verder :D 
 
ik denk dat iedereen het probleem wel kent willen slapen maar het niet kunnen :)
vandaar deze tips ik vind ze zelf best goed werken 

1.zet een glaasje naast je bed,ik heb vaak midden in de nacht dorst 
en door te gaan lopen ben ik weer klaar wakker

2.eet voor het slapen geen snoep of ander eten met veel suiker erin.
sommige mensen zoals ik worden actief van suiker en dat willen we juist niet.

3.geen koffie of energie enz voor het slapen cafeine houd je juist wakker :)

4.leg iets met een lavendel geur naast je bed,lavendel heeft een rustgevende geur
waardoor je sneller in slaap valt.

5.lees een boek voordat je gaat slapen persoonlijk hou ik niet van lezen .
dus kijk iktv daar worden sommige mensen ook moe van.


en dat waren mijn tips :D
heb jij nog een goede tip om sneller in slaap tevallen?
mail ze dan naar : ukkepukkie.love@gmail.com
slaap lekker

kussies ukkepukkie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten