zaterdag 24 augustus 2013

back to school shoplog :D

 heyy lezers.
de school is bijna weer begonnen voor mij en dat betekend school spullen kopen.
ik vind dat heel leuk om te doen,ik ga vooral naar de action en de v&d.
ik koop best veel maar aan het eind van het jaar heb ik maar 1 potlood over en mijn agenda.
tja nu ga ik jullie laten zien wat ik heb gekocht.
kijk vooral mee :)


1e plaatje
de pizza gum : van de action 0,50.
de gekleurde potloden: van de action 1 euro.
de passer:van de action 2 euro.
de plakkertjes : van de action 1 euro.
de grote a4 schrift: van de action 0,50
en als laatste van dit plaatje de happy schiften per 6: van de action 1 euro.
2e plaatje:
kaftpapier per rol: van de action 0,55
de agenda: van de v&d 8 euro.
de schaar: van de action 1 euro.
etui: van de kruitvat 1,50.
en dat waren alle spullen die ik voor school heb gekocht.
veel spullen zoals rekenmachine en geo heb ik nog van vorig jaar.
hoop dat jullie dit leuk vonden.
hebben jullie nog tips voor wat ik kan kopen mail naar:
kussies ukkepukkie:)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten