donderdag 29 augustus 2013

review etos zuiverende gel :)


heyy lezers.
deze keer review ik de etos zuiverende gel.
ik was er erg benieuw of het echt werkte.
het beloofde onzuiverheden te verminderen en je een zachte huid te geven !
maar is dat echt zo, hier is mijn mening erover
lees snel verder :D


ik review de zuiverende gel van de young skin lijn.
een lijn gemaakt speciaal voor de jonge huid,er zijn ook scrubs en dag crem en tonic enz
voor de jonge huid perfect dus tegen puistjes en andere onzuiverheden op je huid
hij kost ongeveer 3 euro en gaat erg lang mee je heb maar steeds een klein beetje nodig !
 
oke mijn eerste in druk was, de gel is blauw, een leuke kleur :)
het ruikt lekker niet super lekker maar ook niet vies.
je doet het op je huid en masseert het in.
het voelt lekker koel aan en gaat schuimen op je gezicht,
 
je wast het er daarna af met schoon water en dat is het
het duurt helemaal niet zo lang dus je bent zo klaar.
 
het resultaat is een hele zachte huid
ik merk dat ik als ik het niet gebruik meer onzuiverheden krijg.
ik vind het super fijn werken en zou het zeker aanraden !
het is gewoon te koop in de etos dus makelijk verkrijgbaar
 
ik hoop dat jullie iets aan deze review hadden
kussies ukkepukkie :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten