maandag 19 augustus 2013

sieraden opbergen??

 heyy lezers.
je hebt nieuwe sieraden gekocht of je hebt ze al maar je hebt geen idee waar
je ze moet laten! ik heb een paar tips voor jullie deze keer:)
lees snel verder





1,een sieraden rekje kopen ik heb zelf het boompje hieronder voor mijn sieraden.
ik kocht heb bij de zeeman voor 2,99 het ziet er heel vrolijk uit en is heel
overzichtelijk :D


 2.een rasper of hoe het ook heet :P dat zie je op het plaatje hiernaast
bijna iedereen heeft wel zon ding en het ziet er creatief en apart uit
maar het is toch handig om je sieraden in op te hangen :)

3.zelf een sieraden rek maken
ik heb een grote fotolijst gekocht en het glas eruit gehaald en hem mooi
versiert met papier en plaatjes, je prikt er punaises in en ophangen maar.
je eigen unieke sieraden rek :D

ik hoop dat jullie iets aan mijn tips hebben
kussies ukkepukkie



Geen opmerkingen:

Een reactie posten