woensdag 28 augustus 2013

my secret !?

heyy lezers.
deze keer vond ik het wel eens tijd om mijn geheim met jullie te delen.
ik heb hier lang over getwijfeld of ik het wel moet doen maar
ik denk dat het wel goed is dat jullie het weten.
ik hoop dat jullie het begrijpen en er niet negatief op reageren.
heb je er geen interese in klik dan niet verder :)
als je het wel wil lezen klik dan snel op lees verder :D



oke laten we bij het begin beginnen.
het begon allemaal in groep 8.
ik was anders dan andere kinderen uit me klas dus ik was ""stom"
ik voelde me niet thuis in me klas maar gelukkig ging ik na dat jaar naar de middelbare school,
de vakantie ging voorbij en daar zat je dan in de 1e.
ik had nog geen vrienden maar na een tijdje had ik top vrienden en ik wil ze nooit meer kwijt :)
alles ging goed ik was altijd blij en vond het leuk om naar school te gaan !.
totdat het thuis fout ging me ouders hadden vaak ruzie en ik voelde me er verdrietig door.
ik was liever niet thuis dan dat ik er wel was.
een leraar kwam er achter dat ik niet mezelf was en hij wou weten wat er was.
ik heb hem alles verteld een hele opluchting was dat en hij wou me helpen.
ik heb veel met hem gepraat en oplossingen gezocht.
echt een tip zit je met iets ga naar een vertrouwingspersoon.
het is in het begin eng maar later heb je er geen spijt van!

het ging steeds beter thuis maar ik was nog steeds niet mezelf.
ik was vaak niet blij en ging mezelf pijn doen om verdriet te vergeten.
snijden dus,ik weet het het is stom maar beter dan verdriet voelen.
ik draad daardoor pols bandjes om ze te verbergen 1 vriendin weet het ik vind haar top ze steunt me ernorm.
begin niet aan snijden het is een soort verslaving je begint met 1 ,
maar je wil steeds weer en meer.
van dat probleem probeer ik op dit moment af te komen.
ik hoop dat jullie respect hebben
ik wou dit even kwijt.

zit jij in problemen met thuis of snijden of totaal iets anders.
mailen mag altijd! ukkepukkie.love@gmail.com

dankjewel
kussies ukkepukkie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten