zaterdag 24 augustus 2013

review oogpotloden action.

heyy lezers.
deze keer review ik de oogpotloden van de action.
heel goedkoop dus het proberen waard,
is het prut of is het wel goede kwaliteit, ik geef mijn mening erover.
lees snel verder voor de review:)


de action oogpotlood
de action oogpotloden zijn van het merk max ,
bijna alle make-up die ze bij de action verkopen is van dat merk.
ze zijn 0,72 voor 3 oogpotloden in de kleuren: grijs zwart en groen.
bij de oogpotloden zit een punterslijpertje en aan elke achterkant van een potlood zit een soort hard kwastje waarmee je de lijn kan vervagen super handig dus :D
ze worden niet op dieren getest dat is natuulijk fijn zodat je weet dat er geen diertje aan geleden heeft voor wat jij nu op je gezicht smeert :)
 
de kwaliteit
hieronder zie je hoe de potloden eruit zien op je huid.
ze geven goed pigment af en zien er mooi uit !
ik had dit niet verwacht voor zon prijs maar ze blijven ook nog heel lang zitten
ik raad ze zeker aan ze zijn goedkoop en de kwaliteit is goed :)
goede aankoop dus :)
ik hoop dat jullie iets aan deze review hadden.
kussies ukkepukkie
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten