woensdag 28 augustus 2013

Welke camara gebruik je ukkepukkie??

heyy lezers.
ik krijg weleens de vraag met welke camera fotografeer je nou eigelijk.
nou dat ga ik deze keer vertellen,ik vertel ook met welk progamma ik bewerk!
lees snel verder voor meer :)
 

welke  camera?

eerlikk gezegd gebruik ik GEEN camera nopes geen camera dus
ik maak alle foto's met mijn tablet en ik vind dat ze er aardig goed uitzien.
mijn tablet is van het merk motorola een onbekent merk
maar ik vind dat die het heel goed doet !!
welk progamma/app

k heb verschillende apps
 ik heb ze voor een collage maken en voor het gewone bewerken van foto's

voor de collages heb ik de app : photogrid.
een prima gratis app waarmee je collages kan maken en ze ook op kan slaan in je bestanden.
 
foto bewerk app: aviary
 ook een gratis app, heel simpel in gebruik.
het handige is als je meer efecten frames of andere dingen wil ken je gewoon een kleine app erbij downloaden en je hebt dan meer keuze in avairy.
 
en dat was het alweer je apps en 'camera' die ik gebruik voor me blog.
hoop dat jullie het leuk vonden en de apps ook gaan gebruiken :)
heel veel plezier ermee
kussies ukkepukkie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten