maandag 26 augustus 2013

persoonlijke vragen !?

heyy lezers.
deze keer een paar persoonlijke vragen over mijzelf.
ik vind dit leuk om te doen omdat jullie me niet echt kennen.
en hier door krijgen jullie meer een idee hoe ik ben enzo :)
wil je mijn antwoorden op de vragen zien lees dan snel verder ! :D

oke hier boven zie je een plaatje met een paar vragen ^^
voor de gene die geen engels kunnen zal ik ze vertalen en daar achter het antwoord schijven.
laten we snel beginnen :)
1.heb je een vriendje? nop ik heb geen vriendje :(
2.je naam? ukkepukkie ( me echte naam zeg ik liever niet)
3.lengte? ik ben 150m niet zo groot dus (klein maar fijn :P )
4.schoenmaat? ik heb schoenmaat 36....
5.oogkleur? me ene oog is blauw/grijs de andere blauw/groen.
6.laatste keer dat je huilde? uhmm dat was een keertje op school toen ik verdrietig was...
7.grootste angst?ik ben doodsbang voor water waar je niet doorheen kan kijken brrr vreselijk!!
8.laatste liedje die je luisterde? ik luisterde we can't stop van miley cyrus :D
8.laatste persoon die je een berichtje stuurde? mathias me maatje :P
9.ralatiestatus? ik ben 100% single :(
 
en dit waren de vragen alweer.
heb jij nog vragen aan mij of over mijn blog mail ze dan naar:
ik beantwoord ze graag en mail altijd persoonlijk terug :D
 
kussies ukkepukkie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten