zaterdag 17 augustus 2013

review action eyeliner


heyy lezers.
vandaag doe ik een review over de action eyeliner :D
lekker goedkoop en betaalbaar dus maar is het wel een goed product?
ik heb het zelf uit getest en nu ga ik iets vertellen over de eyeliner


de eyeliner.
hij is te koop bij de action voor 0,69 cent, er zit 6,5ml in het potje
en hij is 3 maanden houdbaar na opening.
het aanbrengen gaat vrij simpel alleen soms splitst het kwastje waardoor je uitschiet...
de eyeliner droogt snel op maar na een paar minuten begint die enorm in de lijntjes te trekkenen bast die :0 dat wil je toch niet bij een eyeliner.
hij brokkelt heel erg op je ogen en je moet een paar laagjes aanbrengen voordat die echt zwart is:(geen suc6 dus helaas...
ik raad hem niet aan omdat het er niet mooi uit ziet .
je ken hem altijd nog zelf kopen om te kijken hoe het bij jouw werkt maar voor mij is het niks
ik vind het erg jammer want de action heeft soms ook wel goede make-up producten.

kussies ukkepukkie.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten