maandag 2 september 2013

review action nailart :P

heyy lezers.
vandaag review ik de action nailart stripers
dat zijn nagellakjes met een dun kwastje.
je zou er hele leuke nialarts mee kunnen maken maar zijn ze wel handig.
er is zowieso een voordeel ze zijn goedkoop.

lees snel verder voor mijn mening erover.



de stripers zijn te koop bij de action voor €1.35 niet duur dus.
ze zijn net als de meeste make-up van de action van het merk max
er zit 7 ml in een flesje dat is best veel voor een striper.
het kwastje ziet er best goed uit,de haartjes splijten niet als je er een lijn mee trekt op je nagel.
dus dat is positief :)
maar wauw ze dekken super goed en de kleur is mooi.
top aankoop dus het enige nadeel is dat het een tijdje duurt voordat het droogt.


zolang ik weet zijn er 6 verschillende setjes dus 18 verschillende strippers.
ik vind ze echt goed werken en zeker voor die prijs.
ze zijn ook makelijk te verkrijgen want er is volgens mij overal wel een action in de buurt.
ik ga er zeker meer kopen!

wat vind jij van de action strippers?
zet het in de reactie hieronder ik vind het leuk om te weten.

kussies ukkepukkie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten