zondag 18 augustus 2013

#tag 10 facs about me

heyy lezers.
deze keer weer een tag om mij beter te leren kennen.
ik vind tags altijd het leukste om op een blog te lezen omdat het bij iedereen anders is.
en dat maakt het zo speciaal dus dit is mijn versie van de tag 10 facs about me.
10 feitjes over mij dus daar gaan we.

  1. ik ben verslaafd aan ijsjes nomnomnom lus er wel 100 op een dag :)
  2. ik speel keyboard ben er nog niet zo heel goed in maar tja
  3. ik wil later tekenlerares worden op een middelbare school.
  4. ik hou heel erg van regen vind het echt leuk als ik in de regen fiets naar school.
  5. ik ben nachtblind ken dus niet zien in het donker...
  6. toen ik klein was had ik geen vriendinnen alleen vrienden.
  7. ik heb 2 hamstertjes en wil heel graag een hondje maar dat mag niet :(
  8. mijn school heet herbert vissers college en ik doe havo,
  9. ik ben half colombiaans.
  10. ik ben suuupeer verslaafd aan whatsapp ken geen dag zonder :P
en dat was het de 10 facs about me tag ik hoop dat jullie het leuk vinden.
en probeer hem zelf vooral ook :)
kussies ukkepukkie
 
     
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten