dinsdag 27 augustus 2013

#tag 10 things i cant live without

heyy lezers
deze keer doe ik de tag : 10 things i cant live without.
10 dingen waar ik zonder niet kan leven.
ik heb zelf 10 dingen op een rijtje gezet die ik niet kan missen in mijn leven.
en die ga ik nu met jullie delen lees verder voor meer :)

1.wifi: ik ken geen dag zonder wifi,het is me alles email checken,whatsapp, mijn blog allemaal met wifi, hoe zou ik overleven zonder?
2.mijn vrienden:ik ken niet zonder ze als ik in een dipje zit trekken ze me erdoor heen
en ik ken altijd met ze lachen.

3.elastiekjes:met een warme zomerdag of gewoon als je haar iritant zit,een elastiekje erin en klaar,
zonder elastiekjes? nope dat word niks.

4.muziek: zonder muziek zou de wereld maar een trietst zooitje zijn,
een beetje muziek maakt het leven een stuk vrolijker.

5.mijn hamstertjes: mijn 2 lieve diertjes candy en cocaine.
ik speel vaak met ze en ze maken me blij, wat zou ik zonder ze moeten?

6.een schriftje:ik ben niks zonder schrift zonder dat is mijn leven een onoverzichtelijk zooitje :(
ik moet altijd alles opschijven anders vergeet ik het pff vreselijk.

7.make-up:zonder make-up voel ik me een beetje kaal niet dat ik veel draag ofzo maar een beetje make-up laat je gezicht stralen.

8.mijn basketbal:ik hou van basketballen op de training en in mijn vrije tijd,
een basketbal is dus onmisbaar!

9.mijn sieraden: ketingetjes,oorbellen,ringen en armbandjes,
ik kan niet zonder een paar sieraden erbij en je outfit is helemaal af.

10,mijn blog: zonder mijn blog was ik me nu aan het vervelen ookal heb ik ook nog school enzo maar toch ik vind het leuk om een blog te hebben en eraan te werken het maakt me helemaal HAPPY :D

en dat was de tag 10 things i cant live without ( 10 dingen waar ik zonder niet kan leven )
zonder welke dingen kan jij niet leven?? of weten jullie nog een leuke tag om te doen?
 mail het naar :
ukkepukkie.love@gmail.com
hoop dat jullie dit een leuke tag vonden
kussies ukkepukkie :)

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten