zaterdag 17 augustus 2013

#tag get to know me

heyy lezers.
deze keer doe ik de get to know me tag om jullie mij beter te leren kennen :D
een tag is iets wat veel mensen van elkaar overnemen
en ik vind het altijd super leuk om het te lezen op een blog
hoop dat jullie het leuk vinden.
  1. geboortejaar? ik ben geboren in 1999 :)
  2. hoe lang ben je? ik ben niet zo heel lang 1.50 m :P
  3. waar dacht je aan toen je wakker werd? aan hoe lang ik nog vakantie heb ..
  4. waar ben je op dit moment? in de woonkamer achter de computer :D
  5. single/relatie? ik ben helemaal single.
  6. beschrijf je zelf kort maar krachtig: positief en vrolijk.
  7. guy/girlcrush: ik ben fan van demi lovato ik vind haar echt super!
  8. wat zou je graag op dit moment willen? een goede stoel ik zit vreselijk iritant.
  9. wat is je doel in je leven: vooral gelukkig zijn klinkt heel stom maar bij mij draait het leven om vrolijkheid en blij zijn, van het leven genieten dus :)
  10. waar ben je bang voor? ik ben bang voor visjes en krabetjes in de zee brrrrrr vreselijk :(
  11. heb je een rijbewijs? natuurlijk niet ik ben 14 hahaha
  12. nagellak of lippenstift? nagellak ik draag eigelijk nooit lippenstift!
  13. wat is je fovoriete seizoen van het jaar? winter ik vind de sneeuw en kou heerlijk :)
  14. wil je ooit gaan trouwen? trouwen hoeft niet perse vind samen wonen al genoeg :D
  15. wat voor kleur haar en lengte heb je? licht bruin/ donkerblond en tot me kont.
  16. heb je tatoos? nopes ik vind kleine minder opvallende wel mooi maar hoef er geen.
  17. heb je piercings? ja in mijn rechter oor heb ik een helix piercing(zie plaatje onderaan)
  18. draag je een bril? ja me ogen zijn redelijk goed maar heb net wel een bril nodig helaas.
  19. wat is jouw perfecte pizza? een pizza met lekker veel kaas jammy
  20. ben je een hevige slaper of sta je altijd vroeg op? vroeg op staan ben niet zo van het slapen :P
  21. wie mis jij op dit moment? mijn vrienden nu het vakantie is zie ik ze niet zo vaak!
  22. zussen/broers,hoe oud? ik heb een broertje(10) en een zusje (4).
en dit was de het to know me tag, neem hem vooral over en vul hem ook in!
heel veel suc6
kussies ukkepukkie:)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten