zaterdag 17 augustus 2013

#tag lets get very personal!

heyy lezers.
deze keer doe ik weer een tag om jullie me beter te leren kennen.
dat doe ik omdat ik net begonnen ben met bloggen en jullie zo een beeld van mij krijgen
de tag heet lets get very personal heel erg persoonlijk dus :)
laten we snel beginnen
  1. dit word heel persoonlijk ben je er klaar voor? jah laat maar komen :
  2. wanneer was de laatste keer dat je gebroken was?(emotioneel) de laatste school week ging het niet zo goed met me als jullie meer erover willen weten mail: ukkepukkie.love@gmail.com
  3. heb je ergens zin in op dit moment?(eten) nee heb net gegeten.
  4. als je iemand bij je mocht hebben op dit moment wie zou dat zijn? mijn vrienden.
  5. zou je liever 10 kinderen hebben of geen kinderen?geen ik word nu al gek van me broertje en zusje dus liever geen kinderen niks voor mij!
  6. wat hoor je op het moment van schrijven? het nieuws want me ouders kijken dat !
  7. sta jij altijd klaar voor je vrienden?ik hoop het wel ze kunnen altijd alles aan me kwijt.
  8. wie is de laatste persoon die jouw heeft zien huilen? mijn techniek leraar.
  9. is er iemand die jouw volledig begrijpt?nee zelf begrijp ik mezelf soms ook niet!
  10. hou je van regen of haat je het? ik hou van regen vind het heerlijk
  11. wat doe je morgen? morgen ga ik bloggen en relaxen.
  12. houd je van suikerspinnen?jahhh i love it jammy
  13. wat is je stemming op dit moment? ik ben moe en blij hahah
          en dit was de tag, ik vond het heel leuk om hem in te vullen :D
                         kussies ukkepukkie  :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten